Eersel, NL - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu Eersel, NL - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu

Eersel, NL

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Nesla

15 April 2016 | Nederland, Eersel

Afgelopen vrijdag, 15-7 zijn we aangekomen op camping w'tjewel in Eersel. Dit omdat de huurders in ons huis er in kwamen en omdat we de eerste dagen in de buurt willen staan zodat we niks vergeten. Ook houden we nog een klein afscheidsfeestje. We zullen er iets langer zijn dan gepland omdat ik mijn huidige auto wil verkopen en een diesel wil hebben om rond te trekken. Als alles doorgaat dan kan ik dinsdag mijn auto verkopen en ga ik maandag kijken voor een andere. Van de week nog wat kleine aanpassingen doen aan de caravan, even wachten op de groene kaart en dan zijn we echt vertrokken.