Eindelijk in spanje. - Reisverslag uit Itziar, Spanje van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu Eindelijk in spanje. - Reisverslag uit Itziar, Spanje van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in spanje.

Door: sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Nesla

09 Mei 2016 | Spanje, Itziar

Gisteren op tijd de spulletjes gepakt en de hondjes nog even uitgelaten op en rondom de camping. Nog een klein kwartiertje in de rij gestaan voor een stokbrood om vervolgens te zien dat de laatste voor mijn neus verkocht werd. Tien minuutjes later zouden er nieuwe stokbroden uit de oven komen dus maar even op en neer naar de caravan. Terug gekomen bij de winkel was ik maar net op tijd en had ik zelf het laatste brood. Rond 14:00 de camping gebeld, die eindelijk opnam en de caravan aangepikt voor vertrek naar spanje.

We dachten dat het uitzicht op de pyreneeën al fantastisch was maar het uitzicht en landschap in spanje overtrof al onze verwachtingen. We hebben tranen met tuiten gejankt, zo ontzettend dankbaar dat we dit mogen meemaken. Uiteindelijk hadden we hier zonder mijn ouders niet gezeten.
Heel dubbel allemaal maar we zijn in extase sinds we de grens over zijn.

Dat het weer hier niet alleen maar goed is, is ons inmiddels meer dan duidelijk maar ook het slechte weer brengt schitterende plaatjes. We mogen ons zo gelukkig prijzen dat we de eerste avond al een dubbele regenboog mochten zien. later in de avondzon nog een paar hele mooie plaatjes geschoten.

Ook vandaag weer in de zevende hemel opgestaan, een kopje koffie gedronken en wat opgefrist. de auto gepakt en een supermarkt opgezocht.. dat klinkt makkelijker als het is; het valt niet mee er een te vinden als je alleen het woord "supermercado" uit kunt spreken maar verder niet begrijpt waar diegene je heen stuurt. Maar uiteindelijk een gevonden, zo groot als een gemiddelde ikea, met ongeveer dezelfde spullen als dat je daar kunt vinden. Heerlijk verse vis, aan de toonbank gevilt, heerlijk gesneden voor op de boterham en een grote diversiteit aan groente en andere versheden.

Op de terugweg de honden, en ons zelf een plezier gedaan met en korte stop bij het strand en om 17:00 het ontbijt maar eens naar binnen gewerkt. Niet te veel, vanavond nog lekker uiteten bij het restaurant op de camping. Kortom, het echte genieten is ondanks het weer nu toch echt beginnen.

Tot gauw en geniet van de zon in NL, dan genieten wij wel van het uitzicht. Hasta la vista.

• 10 Mei 2016 - 11:12

Christa:

Lieve Schatten zo fijn dit te lezen!
    Geniet geniet en geniet.
    Kanjerssss Hou van julie <3
    Veel Liefs Christa

• 10 Mei 2016 - 13:26

Cynthia:

Hee popjes,
    Zo te lezen zijn jullie heerlijk aan het genieten.
    Nog heel veel plezier jullie hebben het dubbel en dik verdient.
    ik begin jullie toch wel te missen en in het bijzonder natuurlijk mijn allerbeste vriendinnetje!

Heel veel kusjes van ons.

• 12 Mei 2016 - 12:27

Marian:

Hoi Sander en Nesla

Leuk om jullie reis zo te volgen. De foto's zijn ook mooi. Met je fototoestel gemaakt of met je tel??
    Ik hoop dat jullie ondertussen schitterend weer hebben. Hier in nederland is het heerlijk weer. Op zaterdag gaan we terug naar 13 graden geloof ik. Terwijl het nu echt zomer is. Ga door met schrijven. geniet maar lekker en veel groetjes van ons.