Laatste dagje Frankrijk - Reisverslag uit Surgères, Frankrijk van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu Laatste dagje Frankrijk - Reisverslag uit Surgères, Frankrijk van Sander en Nesla Jansen - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Frankrijk

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Nesla

06 Mei 2016 | Frankrijk, Surgères

Vandaag lekker uitgeslapen tot 12:00, boodschappen gedaan en wederom vrij laat, om 15;00 aan de lunch.. Afgewassen, caravan wat opgeruimd en gepoetst en de voortent vast ingepakt.

Als je zo laat in de middag pas eet dan heb je ook savond pas laat honger.. Na de koffie om 20:00 nog even met de hondjes door het park gegaan en vervolgens gebruik gemaakt van de voorverwarmde bbq op de camping.

De buurman was dankzij een paar druppels regen inmiddels afgedruipt dus ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de zak briketten die hij er voor vertrek nog opkieperde.. Ook wel eens prettig om te bbqen en binnen een kwartiertje aan tafel te zitten.

Verder hebben we nog rondgekeken of er andere opties waren dan Spanje omdat het weer niet echt mee lijkt te werken.. Volgende week word er zowel in Noord- als in Zuid Spanje regen verwacht. Ook uitwijken naar zuidoost Frankrijk of noord Italië is nutteloos, overal een beetje van hetzelfde. Het schijnt in Nederland nog het beste te zijn aankomende tijd maar daar komen we natuurlijk niet voor terug.. Geduld is een schone zaak, dus toch maar naar Spanje morgen. Adios amigos..